dilluns, 23 de maig del 2011

LA CACERA DEL TRESOR DEL TWITTER

Aquest és el nostre treball final, la cacera del tresor sobre el twitter.

https://sites.google.com/site/twitteraei2011/

Personalment fer aquesta casera ha estat una experiència. Primer de tot, perquè vaig ser jo qui li va proposar al Jorge de fer una cacera. Aleshores ell em va dir si la podia fer del twitter, perquè era una eina que segurament molts de vosaltres desconeixieu. Seguidament, el que vaig fer va ser proposar el tema a la resta del grup. Aleshores la Judith, l'Alba, la Noelia i la Mariona va decidir unir-se per tal de fer aquest projecte. Ja fa temps que volia fer una cacera, perquè una mestra que conec en fa moltes i sorprenents.

La segona cosa que m'ha agradat molt de fer la cacera ha estat que mai havia fet una pàgina web. Gràcies al google sites vam poder crear la nostra pàgina web, on inlcouríem tota la informació. Crear-la no va ser gens difícil. El problema per nosaltres va ser que no podiem borrar aquelles pestanyes que no voliem i això va fer que haguessim de crear un altra pàgina per seguir i eliminar la que ja teniem.

A més a més, el fet de fer un projecte com aquest on line ha estat un repte. Ens hem hagut de coordinar entre nosaltres sense veurens presencialment. Al principi em va semblar que seria una mica dificil, però totes elles han demostrat que estaven interessades en el projecte i la veritat és que hem treballat molt.

Finalment m'agradaria deixar-vos el link amb la nostra cacera, que espero que us serveixi a tots i especialment a aquells que encara no dominin el twitter.;)

Estic molt satisfeta de la feina que hem fet noies!=)